Bogføring til fast månedspris

Sov godt om natten, så klarer jeg bogføringen for dig.


Du slipper for at tænke på:

  • bogføringen i sidste øjeblik
  • om du får trukket den korrekte moms fra
  • om du har alle udgifter og indtægter med
  • at indberette momsen til tiden
  • at beregne om der er overskud i virksomheden
  • at betale for et økonomisystem

Hver måned sørger jeg nemlig for det hele.

Alt sammen til en fast månedspris, så du kender din bogholderudgift hver måned.

Du vælger selv, om du vil aflevere bilagene i mappe på mit kontor eller i Dropbox.


Alle priser er ekskl. moms og pr. måned.

Bogføring foregår kun i e-conomic.

Abonnementet til e-conomic er inkluderet i pakkepriserne. Du har ikke selv adgang til systemet.

Såfremt du selv skal have adgang til e-conomic, afregner du abonnementet direkte med e-conomic.

NB. Inkluderet i alle priser er også svar på de spørgsmål, du måtte have.

Så du spørger bare løs … det koster ikke ekstra.

Skal jeg ringe dig op?

“Hvad koster det? … og hvad får jeg for pengene?”

  • Mini pakke
    500
    kr./md
  • Bogføring hvert kvartal
  • Inklusiv 25 bilag/kvartal
  • ✔ Bankafstemning
  • ✔ Balanceafstemning
  • ✔ Momsindberetning
  • ✔ Afrapporteringsbrev *)
  • ✔ Årsmappe til revisor
  • ✔ Årligt statusmøde
  • Lille pakke
    1.500
    kr./md
  • Bogføring hver måned
  • Inklusiv 25 bilag/måned
  • ✔ Bankafstemning
  • ✔ Balanceafstemning
  • ✔ Momsindberetning
  • ✔ Afrapporteringsbrev *)
  • ✔ Årsmappe til revisor
  • ✔ Årligt statusmøde
  • Mellem pakke
    2.500
    kr./md
  • Bogføring hver måned
  • Inklusiv 50 bilag/måned
  • ✔ Bankafstemning
  • ✔ Balanceafstemning
  • ✔ Momsindberetning
  • ✔ Afrapporteringsbrev *)
  • ✔ Årsmappe til revisor
  • ✔ Årligt statusmøde
  • Stor pakke
    4.000
    kr./md
  • Bogføring hver måned
  • Inklusiv 100 bilag/måned
  • ✔ Bankafstemning
  • ✔ Balanceafstemning
  • ✔ Momsindberetning
  • ✔ Afrapporteringsbrev *)
  • ✔ Årsmappe til revisor
  • ✔ Årligt statusmøde

*) AFRAPPORTERINGSBREV

Afrapporteringsbrevet indeholder som standard fx:

  • Nøgletal for måneden og år-til-dato
  • Grafer for omsætning og resultat

Afrapporteringsbrevet tilrettes selvfølgelig, så det passer præcis til dine ønsker og behov for opfølgning på dit regnskab. Så kan du nemlig følge med i regnskabet med præcis de grafer og skemaer, som du allerbedst kan lide.

Du får sendt afrapporteringsbrevet på mail hver måned, når jeg har afsluttet månedens bogføring.

Derudover får du også hele mit afstemningsmateriale. Det er din sikring for at jeg har været igennem hele dit regnskab og afstemt alt – hver måned.

Afrapporteringsbrevet er inkluderet i alle bogføringspakkerne.

“Ja tak, du må meget gerne tage dig af min bogføring.

Hvordan kommer vi i gang?”

DU RINGER ELLER SKRIVER

Jeg glæder mig rigtig meget til at du kontakter mig.

Du kan enten sende en mail eller ringe til mig. Hvis du ringer, får du nok fat på mit telefonbureau. De sidder altid klar til at tage imod din besked, hvis jeg ikke lige selv kan tage telefonen. Jeg ringer til dig, lige så snart jeg er blevet ledig.


VI HOLDER ET MØDE PÅ MIT KONTOR

Jeg vil rigtig gerne mødes med alle de kunder, som jeg laver aftale med omkring fast bogføring hver måned. Det er nemlig vigtigt, at du føler dig helt tryg ved at få mig til at klare bogføringen for dig.

Så inden vi laver en aftale omkring bogføring, mødes vi først til et uformelt og uforpligtende møde på mit kontor i Valby.

Her fortæller du om din virksomhed og hvad dit behov er for bogholderhjælp … og jeg fortæller dig præcis det, som jeg kan hjælpe dig med.


SAMARBEJDSAFTALEN

Under mødet tager jeg notater, så jeg efterfølgende kan sende dig et udkast til en samarbejdsaftale, som passer præcis til dine behov.

I samarbejdsaftalen står også vores respektive deadlines, så du ved præcis hvornår du kan forvente at jeg har bogføringen klar for måneden.

Udkastet til samarbejdsaftalen sender jeg typisk til dig indenfor et par dage. Det er kun et udkast, så du kontakter mig selvfølgelig, hvis du har spørgsmål, kommentarer … eller bare tænker: Nej, det er alligevel ikke noget for mig.

Hvis du er helt enig, så underskriver vi begge to samarbejdsaftalen … og så har du din helt egen bogholder.


PRAKTISKE TING

For at vores samarbejde bliver så let som muligt for dig, så skal jeg have adgang til følgende:

  • Revisoradgang til TastSelv Erhverv (moms, skattekontoen, registreringsbeviset samt eventuelt EU-salg uden moms, Mini One Stop Shop)

Jeg fortæller dig selvfølgelig, hvordan du tildeler mig adgang til disse ting.


SÅ ER VI I GANG

Du afleverer alle dine bilag (udgiftsbilag, boner, købsbilag, salgsfakturaer, indtægtsbilag mv.) til mig. Det gør du enten i Dropbox eller direkte til mig på mit kontor.

Når jeg er færdig med bogføringen, sender jeg dig alle månedens rapporter og afstemninger.

Efter 3 måneders bogføring mødes vi til et lille opstartsmøde på mit kontor. Det er min erfaring, at det er den allerbedste måde at sikre, at vi er kommet rigtig godt fra start.

Hvis du er momsregistreret, så sørger jeg selvfølgelig for at beregne og indberette i god tid inden SKAT’s deadline. Jeg sender også en reminder ud til dig nogle dage inden din deadline for betaling af eventuel skyldig moms. Så SKAT’s deadlines er ikke noget, du skal holde styr på.


Vil du høre mere om bogføring til fast månedspris?